lördag 6 oktober 2012

23 Dagar

23 Dagar har gått.,

Inte så mycket att rapportera dock, tycker att dom flesta växter verkar må bra och växer sakta men säkert,. märkt av mer bubblande från alla växter senaste tiden,. är väl ett tecken på att dom kanske börjar komma i fas i karet, Fortfarande lackande på pengar och har varken haft råd, tid eller ork att fixa hem mer grus,. en sak jag måste fixa innan hela Scapen blir förstörd hehe,. har börjat med en aning mer gödning iaf, det jag märkt nu på senaste är att lite små gröna prick alger har börjat komma på framrutan,. nu är det bara frågan,. ska man låta det vara? eller skrapa? jag vet att dom flesta säger man ska va ihärdig och vänta ut den men jag vet med mig själv att det orkar jag nog inte hålla haha
Så vad säger du? kommentera gärna!!

Bilder kommer vid nästa VB :)

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar