onsdag 7 november 2012

DAG 56

Dag 56...

Ja då ska vi se,. Vad har hänt i karet då?!
Jo en hel del,. det växer och snart dags att ansa Polysperma, Hc står fortfarande still och likaså parvulan,. dags att öka på lite i gödningen tror jag mig bestämt! Förra veckan skrapa jag rutorna och den här veckan var det inte alls lika mycket med en hel del syns iaf, tur det är en sådan lätt alg att ta rätt på :P. Fortfarande lackande av pengar och har inte kommit åt att köpa mer grus etc ännu! Men de kommer vid denna löning hoppas jag! =)

Annars i nuläget kommer jag mer eller mindre pumpa ut mer bilder lite då och då!
Tills jag har något mer att rapportera,. kommer en liten update om en vecka igen!

Bilder är tagna med det gamla objectivet, det nya objectivet är ut lånat till min kära mor så tills jag får det får ni nöjja er med dessa bilder!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar